Powered By Blogger

Wednesday 10 October 2012

I'm Bored Today

ari ni rabu, sabtu aku akan balik semenanjung...... huhu.. lame nye rase nk tunggu hari sabtu tu,.. dah la tdi tgk akak2 yg len dh siap2 nk gerak g airport kteorng semua pun tgk la ke bawah sape yg dh nak balik tu, lepas tu aku pun menjerit kt senior aku, akak dh nk blik ke? nk ikowtttt..
 hahah. gila kn.. 

bila bosan banyak bende aku pikir untuk aku wat nnti bila aq balik penang nanti, aku cuti sebulan so aku kene manfaat kn cuti dgn sebaiknya la kan.. tapi benda yg paling penating mestila jumpa semua kwn2 aku dulu... banyak bende aku nak kena wat sbb msa tu sgt berharga bgi aku skunk ni,.. 
aku perllu buat segalanya klaw x nnti aku akn nyesal.. hahaahha.. aku tawu aku ni sengal sikit kadang2... 

akibat terlalu bosan sgt aku tido awal then bngun lmbat .. pastu bngun dh tghari aku ajak member aku g mkn.pastu jln2 dlm kwasan upm . pastu bila dh penat blik blik tdo lagi... pastu mlm plak klaw rjin kteorg gi beli makanan kat dewan makan pastu dh kenyang balik bilik bukab fb, tgk movie, then buat taik mata.. haahahhh... dh smpai hilang akal nk wat pe pn x tw...


rindu plak nk gi kuliah
(padahal time kuliah slalu mengeluh)

No comments:

Post a Comment