Powered By Blogger

Friday 14 September 2012

karenah diakhir-akhir kuliah

aku tak tahu la nape banyak sgt msalah yg kene settle sebelum memasuki final exam. yang aq palinh penet sekali bila perlu berhadapan dengan setiap pembentangan bagi setiap subjek.. aku tak tahu la kenape sejak2 aku masuk upm ni, aq jadi down sangat bila aku tengok classmate aku yg ramai.  bukan tu je yg paling aku x berape nkabest sgt sebab dlm klas aq kmi smua bukan sebaya umur drpd 96 org peljar, 40 org drpd kami adalah budak spm yg selebihnya adlh budak IP. Jadi adlh terdapat sedkit jurang antar kmi sebab kmi kurang pengehtahuan drpd mereka semua berkaitam degn subjek pertanian, stakat subjek kmia dan addmte yg kmi pelajari di upm ni bole la thn la, tapi susah ckit. ape yg aq merepek ni...................
oke berbalik kepada cerita aq, aq ni mcm x semangt ja wat pembentangn utk mmenuhi permakahan bagi setiap subjek. bila aku berdiri di hadapan aq teruis jadi gelabah biawak aku pun x taw knap jadi mcm ni ..
rasa sedih gila sebab x dpt lakukan yg terbaik ....
 seriously aku ras ax selesa sgt dgn sesetengah budak2 klas aku, aku cuba utk berkwn dengn semua owg.. tpi entahla aku pun twuuu.... selepas tu streeeeeeeeesssssssssssssssssssssssss

No comments:

Post a Comment