Powered By Blogger

Tuesday 25 September 2012

sahabat kecilku ( 6 tahun sampai sekarang)



minngu ni dh study week, tapi studynya aku x mula2 lagi pun. Bila aku mula bukak buku TITAS aku punya la baca banyak - banyak tapi haram x lekat dalam kepala. Pastu tibe2 aku teingat sebelum aku nak dtg ke UPM ni, membe yg sempat aku jumpa cuma si kyrah je. Mmg sedih sgtla, dh lama x lepak sekali sebab lpas skolah rendah dya skolah lain aku skolah lain klaw jumpa pun scara kbetulan ja.. Dia ni waktu zaman skolah rendah mmg slalu lepak umah aku and makan2 kat umah aku. Gaduh pun slalu jugak. Tapi dia ni baik la jugak sbb suka tlg aku. hahah. 2 minngu sebelum aku dtg UPM bintulu ni aku sempat lepak2 ngn dya sbb nk teman dya wat blind date.. hahhaha. Dah lama x lepak ngn dya syok la jgk ronda2 ngn dya.. Dia la satu-satunya kawan aku dari kecik sampai ke besor. kyrah tunngu aku balik penang nanti kite lepak2 lg yew. And aku bk dg sape plak bf ang lpas ni.
ni la dia Nur Syakirah



fren 4 eva.




No comments:

Post a Comment